gruppen2-hvid

Ledige stillinger

Bogholder / Controller

Bogholder med controller potentiale

Totem Search & Selection ApS søger for Skaarhoj ApS, Søborg

SKAARHOJ fortsætter udviklingen, og derfor søger vi en bogholder på fuldtid. 

Du får ansvaret for hele bogføringen

Stilingen er en opgradering af den nuværende økonomifunktion, og det er en stilling, hvor du får et stort ansvar, skal arbejde selvstændigt og kan være med til at påvirke såvel virksomhed som stillingens indhold.

Da SKAARHOJ er i en rivende udvikling, er der brug for en erfaren bogholder med lysten til at drive bogføringen fra a til z, vil følge bilaget hele vejen og lysten til at optimere og udvikle økonomifunktionen. Du skal have styr på dagligdagen med fakturaer og godkendelse af bilag. Desuden skal du lave moms og løn, laves månedsafslutninger og budgetter.

Du kommer til at have en bred kontakt på tværs i virksomheden og til bank og revision, så det er vigtigt, at du er god til at kommunikere.

Det er en stilling, hvor du kan være med til at sætte dit præg på udviklingen, og vi ønsker en medarbejder med lysten til at indgå i en travl virksomhed, hvor der en god ting at være fleksibel.

Vi ønsker, at du har en relevant uddannelse og minimum 10 års erfaring og gerne fra en eksportvirksomhed. Erfaren bruger af E-conomic. En bogholder, som har lyst til at udvikle rollen til også at indeholde controller elementer.

Du bliver en del af en rummelig virksomhed, hvor man arbejder som et team og er fælles om at nå de opsatte mål. Tonen i virksomheden er frisk og uhøjtidelig, og det skal du også være. 

Dine kerneopgaver er:

  • Godkendelse, bogføring og afstemning af bilag, indbetalinger, betalinger, debet, kredit og rykkere
  • At lave løn
  • At lave månedsafslutning
  • Momsregnskab

Du skal:

  • Kunne engelsk på forhandlingsniveau, da det er SKAARHOJs arbejdssprog
  • Skal have god erfaring med E-conomic
  • Bred erfaring indenfor bogføring

Er du den rette person?

Vi søger en person, som arbejder selvstændigt og sidde alene med rollen, men du skal også være omstillingsparat, for tingene forandrer sig. Du skal være robust og selvmotiverende, gå til udfordringer med et smil og sikre dig at bogføringen passer på trods. Du kommer til at have det daglig ansvar for økonomien, og vi har travlt.

Vi tilbyder

Et job i en mindre virksomhed, hvor hver dag er forskellig. Du skal kunne tage styring med dine egne opgaver, bevare overblikket, også når tingene forandres. Du skal kunne se muligheden for at lave business intelligence og berige tallene i forhold til afrapportering og være med til at løfte organisationen.

En løn, der matcher stillingens indhold og dine kvalifikationer. 

Frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø med mulighed for at være med til at præge indholdet i dit arbejde. 

SKAARHOJ

SKAARHOJ er en ung dynamisk virksomhed, der er stiftet i 2011, der med udviklingen af en række mindre Broadcast Controllere fik en god start på det, der i dag er en virksomhed i fremdrift og med en god top- og bundline. Produkterne er målrettede live produktion af fx TV-transmissioner og der er stort fokus på løbende udvikling af nye produkter (se evt. mere om produkterne her: https://www.skaarhoj.com/products/overview/ ). Der er i dag 25 ansatte spredt på 6 kontorer i Danmark, Frankrig, Østrig, Tyrkiet, Ukraine og USA. I Danmark ligger virksomhedens hovedkontor, hvor du også skal arbejde, i Søborg. 

Du kan læse mere om SKAARHOJ her.

Ansøgning

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og dit CV via link i annoncen. 

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte Senior Partner Grane Steinrud på mobil 31 73 03 33. 

Vi afholder interview løbende og besætter stillingen så hurtigt som muligt, og opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. 

Vi bruger personlighedstest i forbindelse med rekrutteringen, tager referencer på kandidater og behandler naturligvis alle henvendelser i fuld fortrolighed. 

Ønsket tiltrædelsesdato 1. februar 2021.

 

Søg stillingen her