gruppen2-hvid

Ledige stillinger

Manager for lager, logistik & back-office

Manager for lager, logistik og back-office

Trolle Company A/S er en grossistvirksomhed, der dækker både B2B og B2C markedet. Vi er den førende totaludbyder af rideudstyr i Skandinavien og Finland. Derudover sælger vi sportsbandager i Danmark og Sverige. Trolle Company A/S blev etableret i 2005, har syv fuldtidsansatte og en årsomsætning på mere end DKK 20 mio.

Med reference til Ulrich Trolle, stifter af Trolle Company A/S, søger vi en ambitiøs manager, som med stort drive og ledelsesmæssig indsigt kan føre vores lager ind i fremtiden.

Vi står ved en skillevej på vores lager, hvor vi har masser af spændende udfordringer, så vi har brug for dig og dine kompetencer.

Din rolle

Du er manager for vores lager i Allerød, hvorfra vi servicerer vores skandinaviske og finske B2B-kunder, B2C-kunder via tre webshops, samt vores to danske og en svensk salgskonsulent. Du indgår i et internt salgs- og serviceteam med de tre salgskonsulenter, hvor I samarbejder om at nå de fælles mål og forbedrer hverdagen for vores kunder.

På lageret har du både helt fysisk hands-on og er samtidig en tydelig og nærværende leder, der forstår at samle dit team omkring dig og give en klar retning. Du implementerer forandringer ved at involvere både dine medarbejdere og det interne salgs- og serviceteam. Samtidig har du et sikkert blik for købmandskab og sikrer, at lageret leverer et solidt bidrag på bundlinjen.

Ansvar og opgaver

  • Ledelse af lager og logistik for 2 medarbejdere udover dig selv. 
  • Udpege – og implementere – forbedringsområder i hele lager, logistik og udsendelsesprocessen.
  • Ansvarlig for det samlede bidrag til fakturering for lageret og dermed bidrag omkring finansiel månedsrapportering.
  • Alle typer af praktiske opgaver med bestilling, rapportering, pakning, mm. på lageret i samarbejde med dit team.

Vi lægger vægt på følgende kompetencer

  • Du har praktisk og ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende rolle, hvor du kan dokumentere gode resultater.
  • Uddannelse indenfor lager og logistik eller erfaring, der kan sidestilles hermed.
  • Erfaring med implementering af forandringer – f.eks. at øge digitalisering i metoder og processer for at sikre kvalitet, hastighed og service.
  • Erfaring med lagersystemer – fx Navision.
  • Udover dansk, som du behersker på modersmålsniveau, har du kompetencer i engelsk.

Ansøgning og kontakt

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte Senior Partner Grane Steinrud på mobil 31730333. Ellers ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning og dit CV via link i annoncen. I vores proces indgår personlighedstest samt referencetagning. Vi interviewer løbende og ansætter den rette kollega så snart det er muligt.

Søg stillingen her