Metro Therm

Location
Not specified

Application due
Not specified

Publish date
11-12-2017

Metro Therm
Cookie Warning Hjemmesiden bruger cookies til at huske dine indstillinger og godkendelse. Disse oplysninger er ikke delt med nogen tredjepart. Læs mere... 
To IT profiler søges til job i Nordsjælland / IT-supporter & IT-teknikker 
 
Er du klar til nye udfordringer i en travl hverdag med en stor bredde i dine opgaver? 
 
På grund af vækst og udvikling har METRO THERM travlt i deres IT-afdeling. Derfor søger vi nu to nye IT-medarbejdere, der begge skal arbejde tæt sammen med IT-chefen og hinanden. Du skal dermed sammen med dine kollegaer og eksterne konsulenter skabe velfungerende IT i METRO THERM 
 
Jobbet 
 
Dit daglige arbejde vil foregå i Helsinge, hvor METRO THERM A/S hovedkontor ligger, og i ret lille omfang hos datterselskaber, der ligger i Haderslev, Sverige og Norge. 
 
Der er to stillinger ledige: 
 
A/ IT-medarbejder / IT-Supporter 
B/ IT-teknikker 
 
For IT-medarbejder / IT-supporteren gælder: 
 
Din primære opgave bliver at yde ”first line” support til dine kolleger. Det kan være alt fra problemer med programmer, smartphones, telefon system, PC installationer, fejlsøgning på IT. 
Du skal have erfaring med: 
• Microsoft Office 
• Windows 7-10 
• Active Directory (Bruger styring) 
• IPhone/android, IP telefoner/telefon systemer (basic) 
• Adobe suite/CC 
• Support sags system 
• Skype videokonference 
 
Derudover må du gerne have kendskab til:
 
• MS terminal server 
• CRM (Super Office) 
• Netværk/VLAN/ WIFI 
• Office 365 
• Hardware fra HP, Lenovo og Dell  
 
Som IT-supporter er dine opgaver: 
 
• Brugersupport for både software- og hardwarerelaterede aspekter 
• Supportere kollegaer på hovedkontoret og i datterselskaberne 
• Installation og konfiguration af udstyr såsom smartphones, tablet, computere og printere 
• Tracke, troubleshoote og løse systemrelaterede opgaver 
• Skriftlig dokumentation for processer og systemer/vejledninger 
 
Kvalifikationer for IT-supporter 
 
Du er i besiddelse af et stort servicegen, og elsker at hjælpe kollegaer som har brug for din hjælp. En masse gå på mod med nye udfordringer, og god til at holde fokus samt at lukke opgaver og gøre dem færdig. Du har et grundlæggende kendskab til Windows platformen, samt brænder for at gør dit bedste for stabilt IT drift. Desuden skal du være fleksibel, have godt humør og en god humor. Du har gode danskkundskaber, og skal kunne Engelsk (helst også Svensk) og en ren straffeattest.  
Jobbet kræver, at du kan arbejde selvstændigt i perioder, men samtidig skal du også være en god teamplayer, god til at inddrage dine kolleger i problemløsningen samt få udarbejdet den nødvendige dokumentation. Løse problemer så det ikke kommer igen. 
 
Din baggrund  
 
Det er en fordel hvis du har 2-4 års erhvervserfaring fra en lignende servicefunktion, og du også har gerne en it-supporter uddannelse eller lignende. Men vi vægter praktisk erfaring og servicegen mindst lige så meget som uddannelse.  
 
For IT-teknikeren gælder: 
 
Dine primære opgaver bliver at være ”second line” support, deltage i drift af servere/netværk/telefoni / pcere, men også deltage i de mange spændene IT projekter som udføres hvert år. Det kunne være digitaliserings processer, optimering af alle typer IT. Udarbejdelse af SOP’er, vedligeholde af helpdesk videns portal/works flows. Din backup er IT-Chefen, samt eksterne konsulenter fra vores moderselskab.  
 
På disse teknologier / systemer har vi et stort ønske til at vores nye kollega har et forudgående kendskab:
 
• Microsoft Office 
• Windows klienter 
• Active Directory 
• MS terminal server 
• Exchange 2010 / Office 365 
• Adobe suite/CC 
• Support sags system, med service portal (Topdesk) 
• IPhone/android, IP telefoner/telefon systemer (basic) 
• Skype videokonference 
• Team viewer / bomgar / sms-passcode / manage engine tools 
• Netværk/VLAN  
 
Derudover må du gerne have kendskab til: 
 
• Veeam 
• VM-ware 
• MS SQL / SQL Server 
• CRM (Super Office) 
• Solidwork/inventor 3D programmer 
• Hardware fra HP, Lenovo og Dell  
 
Dine opgaver bliver 
• ” Second line” brugersupport for både software- og hardwarerelaterede aspekter 
• Supportere kollegaer på hovedkontoret og i datterselskaberne 
• Installation og konfiguration af udstyr såsom smartphones, tablet, computere og printere 
• Tracke, troubleshoote og løse systemrelaterede opgaver 
• Skriftlig dokumentation for processer og systemer 
• Deltage i projekter, store som små 
• Koordinere med vores eksterne konsulenter  
 
Kvalifikationer  
 
Du har et solidt, grundlæggende kendskab til Windows platformen, samt brænder for at gør dit bedste for stabilt IT drift. Desuden skal du være fleksibel, have godt humør og en god humor. Du har gode danskkundskaber, og skal kunne Engelsk (helst også Svensk) og en ren straffeattest. Du skal være god til at afslutte dine opgaver.  
Som IT Supporter/teknikker er det vigtigt, at du er åben og serviceminded, men da der ofte vil være rift om din opmærksomhed, skal du samtidig være god til at holde fokus og prioritere dine opgaver. Jobbet kræver, at du kan arbejde selvstændigt i perioder, men samtidig skal du også være en god teamplayer, god til at inddrage dine kolleger i problemløsningen samt få udarbejdet den nødvendige dokumentation. Som person er du struktureret og god til at holde deadlines, og dit skarpe overblik gør dig i stand til at følge op på dine mange opgaver uden at miste overblikket.  
Kørekort og bil er påkrævet, da der er mulighed for, at nogle af arbejdsopgaverne vil være uden for vores hovedkontor, selvom dette sker sjældent.  
 
Din baggrund  
 
Du har gerne mindst 4 års erhvervserfaring fra en lignende servicefunktion, og du har gerne en relevant baggrund som it-supporter, datamatiker, datafagtekniker eller lignende.  
 
For begge stillinger: 
 
IT installationen består af Windows klienter i et Windows Server miljø, som er i en opgraderingsfase. Alle servere er virtuelle i et VmWare miljø.  
 
METRO THERM tilbyder 
 
Et spændende job i en virksomhed, der er præget af høj beslutningshastighed og professionalisme. Som medarbejder bliver du en del af et godt fællesskab og får frihed under ansvar. Du får desuden gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Du får en IPhone og bærbar samt hjemmeopkobling stillet til rådighed med alt betalt. 
 
METRO THERM har 37 timers arbejdsuge inkl. frokost. Der kan ske overarbejde i en servicefunktion som denne. Beordret overarbejder udover normal arbejdstid afspadseres. Løn efter kvalifikationer. 
 
Ansøgning 
 
Du søger ovennævnte stilling, ved at sende din ansøgning til Totem Selection. Brug link herunder. Vi bruger test i forbindelse med rekrutteringen og du skal kunne aflevere referencer, som vi kan kontakte. Samtaler afholdes løbende og der er derfor ingen deadline for ansøgningen, men gerne så hurtigt som muligt. Har du brug for yderligere oplysninger kan du ringe til Torsten Miland fra Totem Selection på tlf. 41 41 42 42 eller IT Chef Thomas Petersen på tlf. 48 77 00 12. 
 



Torsten Miland
Adm. Direktør

+45 41 41 42 42


Would you like more information on what happens to your application?
Read more about the process on the Send CV page.